Tijdens de zesde Play The Gamesessie ging een groep van studenten, docenten en medewerkers van Spitters aan de slag om de aansluiting tussen onderwijs en praktijk te verbeteren. De sessie begon met een speelse kennismaking met het bedrijf Spitters door middel van een quiz. Vervolgens leerden de deelnemers elkaar beter kennen door middel van het spel ‘wie ben ik?’.

Na de speelse start ging de groep creatief aan de slag met de -open- vraag “Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de opleidingen zo goed mogelijk aansluiten op de praktijk van een bedrijf als Spitters?”. De groep ging in groepjes uiteen en kwam met voorstellen voor verbetering. Bij de sessie waren deelnemers aanwezig van Technische Universiteit Eindhoven, Fontys Hogescholen, ROC De Leijgraaf en Spitters.

Een van de uitkomsten was dat Spitters behoefte heeft aan ondersteuning om een goed netwerk op te bouwen met het onderwijs. Daarop is besloten de volgende en laatste Play The Gamesessie op dit onderwerp te richten.

Bekijk de video van de sessie hier: